دوشنبه، 31 شهریور 1399

آخرین اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 15 آبان 1397

  مهلت ارسال و بررسی ساعتهای اضافه کار ماهانه پرسنل دانشگاه

امتیاز: Article Rating

اعضای محترم غیر هیأت علمی  دانشگاه

پیرو درخواست‌های متعدد همکاران در واحدهای مختلف دانشگاه مبنی بر بررسی مجدد ساعات اضافه‌کاری در ماه‌های گذشته، به اطلاع می‌رساند مهلت مقرر برای ثبت ساعات اضافه‌کاری و تأیید مدیران مربوطه تنها در همان ماه قابل انجام بوده و در موارد خاص با ارایه دلایل توجیهی و تایید معاون مالی و اداری دانشگاه حداکثر در فاصله زمانی یک ماه قبل از آخرین گزارش قابل بررسی می‌باشد. لذا ضروری است همکاران محترم به گونه‌ای اقدام نمایند تا ساعات اضافه‌کار و مرخصی‌های ایشان حداکثر تا تاریخ هفدهم هر ماه در سیستم ثبت و تایید گردد. بدیهی است در غیراین صورت این مدیریت مسئولیتی در قبال محاسبه و گزارش ساعات اضافه‌کاری را نخواهد داشت.


اشتراک گذاری
ثبت امتیاز

اجرا و پشتیبانی: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
حق انتشار اطلاعات برای مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه الزهرا(س) محفوظ می باشد.