چهارشنبه, 30 آبان 1397

آخرین اخبار
15

مهلت ارسال و بررسی ساعتهای اضافه کار ماهانه پرسنل دانشگاه

اعضای محترم غیر هیأت علمی  دانشگاه

پیرو درخواست‌های متعدد همکاران در واحدهای مختلف دانشگاه مبنی بر بررسی مجدد ساعات اضافه‌کاری در ماه‌های گذشته، به اطلاع می‌رساند مهلت مقرر برای ثبت ساعات اضافه‌کاری و تأیید مدیران مربوطه تنها در همان ماه قابل انجام بوده و در موارد خاص با ارایه دلایل توجیهی و تایید معاون مالی و اداری دانشگاه حداکثر در فاصله زمانی یک ماه قبل از آخرین گزارش قابل بررسی می‌باشد. لذا ضروری است همکاران محترم به گونه‌ای اقدام نمایند تا ساعات اضافه‌کار و مرخصی‌های ایشان حداکثر تا تاریخ هفدهم هر ماه در سیستم ثبت و تایید گردد. بدیهی است در غیراین صورت این مدیریت مسئولیتی در قبال محاسبه و گزارش ساعات اضافه‌کاری را نخواهد داشت.


تعداد امتیازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (48)
گروه خبر: اطلاعیه ها
کد خبر: 3797

اجرا و پشتیبانی: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
حق انتشار اطلاعات برای مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه الزهرا(س) محفوظ می باشد.