صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفی
مدیر امور اداری و پشتیبانی
مدیران پیشین امور اداری و پشتیبانی
شرح وظایف، اهداف و برنامه ها
سند اخلاقی
هیأت اجرایی منابع انسانی
گزارش عملکرد
گزارش عملکرد - سال 99
گزارش عملکرد سال 1400
گزارش عملکرد سال 1402
کارگزینی اعضای هیأت علمی
کارشناسان کارگزینی اعضای هیأت علمی
اهداف، ماموریتها و شرح وظایف
بخشنامه ها
آئین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی
فرآیندهای اداری
دستور العمل ها
سوالات متداول
کارگزینی اعضای غیر هیأت علمی
کارشناسان کارگزینی اعضای غیر هیأت علمی
اهداف، مأموریت ها و شرح وظایف
آئین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی
قوانین و مقررات اداری و استخدامی
کمیته ها و کارگروه ها
کارگروه منابع انسانی
کارگروه ارتقا رتبه شغلی
کمیته رسیدگی به شکایات (ارزیابی عملکرد کارکنان)
کارگروه هیأت اجرایی
فرم ها
فرآیندهای اداری
دستور العمل ها
سوالات متداول
رفاه
کارشناسان رفاه
چشم انداز، مأموریت و شرح وظایف
بیمه و خدمات اجتماعی
بیمه پایه
بیمه تکمیلی (سال جاری)
تعرفه های بیمه
تعرفه های بیمه رازی_ آزمایشگاه
تعرفه های بیمه رازی_ تصویربرداری
تعرفه های بیمه رازی_ خدمات چشم
تعرفه های بیمه رازی_ خدمات سرپایی
تعرفه های بیمه رازی _ ویزیت
صندوق قرض الحسنه کارکنان
وام و تسهیلات رفاهی
وام و تسهیلات مالی
سایر تسهیلات رفاهی
خدمات گردشگری
بخشنامه ها و فرم ها
ورزش کاکنان
کمیته و کارگروه ها
شورای ترافیک
پشتیبانی و تدارکات
کارشناسان اداره پشتیبانی و تدارکات
اهداف، مأموریت ها و شرح وظایف
فرم ها
بازنشستگی
کارشناسان امور بازنشستگی
اهداف، مأموریت ها و شرح وظایف
قوانین و مقررات
فرم ها
اخبار
اخباربازنشستگان
حضور و غیاب
کارشناس حضور و غیاب
سامانه حضور و غیاب (کسرا)
دستورالعمل ها
شرح وظایف، اهداف و برنامه ها
شرح وظایف
انجام امور استخدامی اعضای هیأتعلمی و کارکنان اداری، صدور احکام مربوط به انتصاب، ترفیع، مرخصی، ماموریت و بازنشستگی و غیره
پیشبینی کارکنان بخش اداری با همکاری واحدهای ذیربط و مدیریت برنامه و بودجه
پیشبینی ترفیع و تاریخ بازنشستگی اعضای هیأتعلمی و کارکنان بخش اداری جهت تامین و برآورد اعتبارات لازم
حفظ و نگهداری کلیه بخشنامهها ،قوانین و مقررات و آئیننامههای استخدامی
تشکیل پروندههای پرسنلی برای کلیه کارکنان
اهداف و برنامه های مدیر امور اداری :
هوشمندسازی کلیه فرآیندهای مرتبط با منابع انسانی
2-
استقرار و اجرای نظام برنامهریزی منابع سازمانی (
ERP
) و یکپارچه سازی آن با سیستم بام، جام و گلستان
3-
ارتقای نظام منابع انسانی
4-
ساماندهی و بهینه سازی توزیع نیروها با توجه به محدودیت های قانونی بکارگیری نیرو
5-
مدیریت سبز با کاغذ زدایی و ارتقای سیستم اتوماسیون
6-
ارتقای نظام رفاهی اعضای دانشگاه
7-
صرفهجویی و مدیریت هزینه در بخشهای مختلف تحت مدیریت و دانشگاه
8-
ارتقای نظام تدارکات، تامین، انبار و تحویل کالا ها و خدمات
9-
اجرای قوانین و مقررات مرتبط با حوزه
10-
طرح جامع منابع انسانی و جاری سازی آن در سازمان پس از تصویب
هیات امنا
11-
افزایش روحیه ، نشاط و رضایت شغلی اعضای دانشگاه
4-
5-
6-همکاری نزدیک با مدیریت برنامه و بودجه و اظهارنظر در تنظیم و اجرای طبقهبندی مشاغل برای کارکنان دانشگاه
7-کنترل و نظارت بر کار ادارات تابعه و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای آنها
7-اجرای قوانین و مقررات و آئیننامههای استخدامی کشور
8-انجام امور استخدامی کارکنان و اعضای هیاتعلمی بر اساس مقررات و آئیننامههای مربوطه
9-نظارت بر ساعات ورود و خروج کارکنان اداری
10-بایگانی اسناد و پرونده های کارکنان و اعضا هیات علمی
11-صدور احکام ماموریت تحصیلی، فرصت مطالعاتی، مأموریتهای آموزشی و اداری اعضاء هیأتعلمی
12-آماده نمودن پروندههای اعضای هیأتعلمی جهت طرح در هیأت ممیزه دانشگاه و هیأت رئیسه و هیأت امناء
13-انجام کلیه امور مربوط به ارزشیابی کارکنان
14-اقدام به تامین امکانات رفاهی از قبیل فعالیت بازارچه خرید، شرکت تعاونی مسکن، صندوق قرضالحسنه و ایجاد امکانات ورزشی
15-انجام امور مربوط به تامین خدمات بیمه درمانی و تهیه دفترچههای خدمات درمانی و تامین اجتماعی کارکنان و اعضای هیأتعلمی دانشگاه
16-همکاری با مدیریت مالی جهت واریز حق بیمه کارکنان
17-بررسی امکانات مالی دانشگاه جهت رفاه کارکنان آموزشی و اداری
18-اعطای وامهای ضروری بر حسب ضرورت بین پرسنل دانشگاه
19-تنظیم گزارشهای ماهیانه و سالیانه جهت ارائه به مقام بالاتر
20-نظارت، هماهنگی، تقسیم کار بین کلیه واحدهای ذیربط اداره خدمات و تدارکات
21نظارت بر نحوه تنظیم لیست اقلام تدارکاتی واحدهای مختلف دانشگاه بر طبق قانون و مقررات موضوعه
22-نظارت برانجام هماهنگی درامور خرید و سفارشات داخلی
23-نظارت برکار نقلیه دانشگاه
24-نظارت برانجام امور خدماتی دانشگاه
25-نظارت بر نیروهای شرکت های خدماتی طرف قرارداد معاونت اداری و مالی دانشگاه
26-تهیه صورت وضعیت ماهانه نیروهای شرکت های خدماتی و ارسال به امور مالی دانشگاه
27-انجام امور مربوط به مناقصات و مزایدهها با همکاری معاونت اداری و مالی و امور حقوقی و رسیدگی به شکایات
28-نظارت بر نحوه ایجاد و نگهداری فضای سبز دانشگاه
29-انجام کلیه مراحل نیاز سنجی، اخذ مجوز، فراخوان و مصاحبه به منظور جذب نیروی انسانی
30-ماده نمودن پرونده های اعضای هیات علمی برای طرح در هیات ممیزه، هیات رئیسه و هیات امنا
31-تهیه، تنظیم و ارائه گزارشها و لیست اطلاعاتی پرسنل به واحدهای درخواست کننده
32-ارائه آمار و اطلاعات برای پیش بینی بودجه دانشگاه
33-بررسی گزارشهای کارکرد اعضای هیات علمی و غیر هیأت علمی
34-صدور احکام بازخرید، ذخیره مرخصی و مرخصی استعلاجی اعضای هیات علمی
35-جمع آوری و ارسال پروندههای درمانی جانبازان به بنیاد شهید و پرداخت مازاد هزینه بیمه تکمیلی آنان
تاریخ به روز رسانی:
1402/05/11
تعداد بازدید:
3673
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.